neděle 30. června 2013

Úžívat si obyčejných věcí

Miluji pastelky všeho druhu, baví mě táhnout barevnou tuhu po bělavém papíře. Ráda fotím a dívám se na svět z jiného úhlu pohledu. Fascinují mě knihy, tolik moudra, příběhů a emocí schovaných v prostých slovech. Chci mít život naplněný hudbou. Užívám si vaření a pečení dobrot. Miluji klapot šicího stroje. Pocit, když člověku pod rukama něco vzniká, je k nezaplacení. Táhne mě to do světa, ráda se procházím a ani výlety do míst vzdálených nepohrdám. Uvědomila jsem si, že je spousta věcí, které mě baví, ale které přitom dělám jen sporadicky. Uvědomila jsem si, že můj život by mohl být mnohem bohatší. Je na čase začít dělat vše, co mám ráda, a užívat si i úplně obyčejných věcí. A protože už pěknou dobu plánuju upéct cupcakes, jdu zítra koupit formičky. Tak co, Bonie, dáš si?


1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Jééé to víš, že si dám.. už náš vidím v pátek v poledne, jak sedíme venku pod pergolou, popíjíme bezinkový spritz a pochutnáváme si na cupcakes.. už se nemůžu dočkat!! ;-)