neděle 10. listopadu 2013

Neděle v kuchyni


Na jedné plotýnce rýže, na druhé to, co dům dal. Výsledkem bylo veganské rizoto (maso suploval tempeh) a ze zbytku rýže (nejen že nemám odhad na vzdálenosti nebo časové trvání, nezvládám ani odhadnout správné množství ) jsem udělala sladkou rýžovou kaši, která se bude hodit ke snídani.

Na třetí plotýnce se na víně dusilo zelí s jablky (recept tady) a v troubě se pekly koláče. Zítra je svatého Martina a já se rozhodla náležitě tento den oslavit. Pravda, husa nebude, což mi můj milý nemůže odpustit, i tak to ale, doufám, bude příjemná večeře. Koláče jsme už ochutnaly a jsou výborné, recept je z listopadového čísla Gurmet, jen jsem vyměnila klasickou mouku za špaldovou a řepný cukr za třtinový. Zelí jsem nakonec dělala nadvakrát. Jak pravil můj milý, musím se smířit s tím, že nejsem superžena, a když člověk dělá více věcí najednou, smrdí to připáleným hrncem. Co už, hlavně že aspoň ta druhá várka vyšla. Zítra ještě udělám lokše. A můžeme slavit.

Žádné komentáře: