pátek 28. února 2014

Koupelna v nových šatech

Bydlíme v pronájmu, a tak veškeré zařizování probíhá v duchu "za málo peněz a bez stavebních úprav". Přesto se snažíme vylepšovat, jak se dá. Jednoho dne došlo i na koupelnu. Prozatím to byla ta nejošklivější místnost v celém bytě. Chvíli jsem přemýšlela, trochu jsem se nechala inspirovat, pak jsem malinko pošťouchla přítele. On vyvrtal několik hmoždinek, já ušila závěsy, on vyrobil poličky, já pokácela strom. Neteř namalovala obrázek, já mu dodala dva kámoše. Na řadu přišlo zaúkolování tatínka, který vymyslel kotvení neobvyklého věšáku... No a z ošklivého káčátka je docela obstojná labuť. Poslední úpravou je právě onen strom á la věšák na ručníky, sádra ještě ani není pořádně zaschlá. ... Ale stavit se vykoupat už kldině můžete.



1 komentář:

Lenka Jeř. řekl(a)...

jůůůůůůůůůůůůůůůůůůů :))