sobota 27. června 2015

Hurá na trh

Dnes u nás byl farmářský trh. Tak dlouho jsem na něm nebyla. Těšila jsem se. Užívala jsem si, jak je to jiné než obvyklé nákupy v marketu. Tajně jsem doufala, že ulovím i nějakou kytku do vázy. Nezadařilo se. Ale vlastně to není žádná škoda. Uvědomila jsem si, že i ta zelenina nadělá parádu. Obzvlášť pažitka mě fascinuje. Nikdy dřív jsem si nevšimla, jak ten svazek dobře vypadá.

Nechala jsem se inspirovat Lucií a pustila do bytu léto. Slamák jsem si chtěla pořídit už loni, možná předloni, ale nějak na něj nedošlo. Tak teď, konečně. Bude zdobit stěnu a až půjdem k vodě, budu šik.


2 komentáře:

Lenka Jeř. řekl(a)...

Já taky chci takový nádherný slamák, jůůůů. Odkud ho máš? Prozradíš? :) Ale jinak ta červená řepa v kompozici s hruškou...když k tomu přidáš kozí sýr, trošku medu a vlašské ořechy, budeš mít náááramnýýý salát. :)

Rady Višňová řekl(a)...

Leni, od ťamanů. Navštívila jsem několik obchodů, ale nikde jsem nenašla ten pravý, měli divné barvy, materiál, tvar... Potom jsem nakoukla do jednoho obchodu Vietnamců a byl tam. Děkuji za tip na salát, vyzkouším. Přiznám se, že kozí sýr jsem se naučila jíst teprve nedávno. Nějak jsem na něj dřív neměla odvahu :-)