čtvrtek 17. listopadu 2016

Ježíšek nakupuje

Obdivuji autory blogů, kteří zveřejňují jeden příspěvek za druhým. Ačkoli jsem si už tolikrát říkala, že budu psát častěji, stále se mi to nedaří. Už je to zase víc než měsíc od mého minulého počinu tady. A to přitom u počítače v poslední době trávím docela dost času.

Loni jsem totiž většinu vánočních nákupů zvládla online a osvědčilo se mi to. Letos se tedy Ježíšek vydal opět do virtuálních hlubin a hledá potěšení pro mé blízké tam. S malým mrnětem je to praktické. Navíc tak můžu sebe i ostatní rozmazlovat opravdovými originály, které bych v kamenných obchodech hledala jen horko těžko. Poslední roky se mi náplně regálů totiž příliš nezamlouvají. I když existují světlé výjimky. Napadlo mě, že podobně na tom budou i jiní a tipy na osvědčené adresy, kde se dají sehnat fajn dárky, by v tomto čase mohly potěšit.


Už několik let hledám inspiraci na Fleru. Seznam úžasných prodejců by byl dlouhatánský, vypíchnu alespoň některé. Ještě než se Adam narodil, už jsme měli doma hrkák od Šapitó. Netěř miluje myšky od Cingrlaty, jejich garderóbu nebo teplé pelíšky by jim člověk až záviděl. Krásné dřevěné hračky vyrábí Vrajovi. Dřevěná kousátka, ale především krásné obrázky najdete u Jany Z lesa. Obléct své ratolesti můžete u Caldero. K nám nedávno poštou dupotovaly jejich správňácké kalhoty a hned bylo jasné, že budou patřit k těm nejoblíbenějším. K svátku Adísek dostane teplou deku stejné značky.

Dárek pro dospěláky možná vyberete u Kosích sester. K nim se opakovaně a ráda vracím. Mám od nich například zástěru na vaření a je skvělá. Pytlík na sáčky je taky k nezaplacení. Moc se mi líbí tvorba Amélky. Šperkovnice můžete obohatit krásami z drátu od Bubun. Ségra si letos přeje pod stromeček hodiny, a tak jsem objevila Planet Volitnas a Jedelanku. Za zmínku stojí určitě i keramika z ateliéru Vanda&Valerie.

Dobře nakoupit se ale dá i mimo Fler. Když jsme u té keramiky, musím upozornit na Soňu Malinovou. Hrnků máme doma sice dost, ale ty její, ty bych fakt chtěla moc. Lenku Hložkovou a její skvosty z hrnčířského kruhu už jsem tu na blogu představovala. Dřevěné kuchyňské potřeby, bedýnky, hračky nebo proutěné výrobky najdete v obchůdku Čisté dřevo. A ze dřeva jsou také krásné dekorace především do dětských pokojíčků BigPig. Seznam uzavřu tipem mého muže, který si vychvaluje ořechovici rodinné firmy Žusy.

Foto: www.newsread.in

Žádné komentáře: