sobota 21. července 2018

Na správné vlně

Kdo by to jen řekl. Stačí postesknout si na blogu a dějí se věci. Dnes jsem vstala se skvělou náladou a ve vzduchu cítila léto. To léto, které mi ještě včera tolik chybělo. S úsměvem a lehkostí jsem uklidila byt i balkon a potom hurá s dítkem na hřiště, zmrzlinu a potom k babičce. Tam jsem očesala švestky, s mamkou si vypila ledovou kávu a osvěžila se v bazénu. Domů jsme se procházkou vraceli až před setměním. Nasávala jsem vůni letního večera, obdivovala krásu opečovávaných zahrádek, dojímala se nad měnící se přírodou... Prosím, víc takových dní!

Zdroj: pixabay.com

Cestou jsem dnes narazila na úžasnou kytku, kterou jsem neznala - Nocenka zahradní (Mirabilis jalapa). Na rozdíl od jiných rozevírá nocenka své květy až pozdě odpoledne a zavírá je až k ránu. Obzvlášť když je pospolu vícero keříku s různě barevnými květy, dělá to neuvěřitelnou parádu v jinak už pomalu usínající zahradě.



Žádné komentáře: