sobota 25. srpna 2018

A svět je zase v rovnováze...

V poslední době jsem se dozvěděla o třech rozchodech, které mě šokovaly. Všechno to byly páry, které spolu hodně dlouho. Dva z nich dokonce ve svazku manželské a s dětmi. Zprávy o koncích vztahů přicházely jedna za druhou. Nechápala jsem, co se děje.

Potom přišla oznámení o dvou zásnubách a minulý víkend jsme mohli být svědky, jak si naši kamarádi řekli "ano". Uf, svět je zase v rovnováze.

V každém případě mě to přimělo přemýšlet nad smyslem manželství, rodiny... Zavzpomínala jsem na naši svatbu a hlavně na přípravu před ní. Farář nám tehdy doporučil podívat se na film V jednom ohni. Celé je to v takovém tom americkém stylu, nic pro filmové fajnšmekry, ale myšlenka je krásná. Taky jsem si vybavila kampaň VY DVA. Takové věci pro mě mají smysl.

Žádné komentáře: