pátek 25. října 2013

Hladce, obrace



Čím dál tím víc se mi začínají líbit pletené věci, pletací jehlice mi připadají jako pozoruhodný nástroj a lidé, kteří s nimi umně kmitají sem a tam, mají můj obdiv. Dlouho jsem toužila po tom to taky umět, teď jsem se konečně odhodlala. Zašla jsme do obchodu, abych si koupila své první jehlice a vlnu. Pravda, nákup byl poněkud složitější, než jsem čekala. Jehlice jsou různých velikostí? A na každou  vlnu je jiná velikost? No možná jsem si napřed měla o pletení něco přečíst. Nakonec jsem vzala 3,5, k tomu patřičné klubko a utíkala domů. Tam jsem zkoukla několik videí na youtube. Spát jsem šla s pocitem, že tohle se prostě nemůžu naučit. Jak to ta ženská na monitoru dělá? Kde vzala to očko? Kudy to provléká? Proč mi to z těch jehlic tak klouže? A teď to zase nejde dolů! Ráno, zdá se, je ale skutečně moudřejší večera, a tak mi na stole leží první upletený pidikousek. No dokonalý rozhodně není. Každé očko jiné, některé zaběhnuté, ale co. Žádný učený z nebe nespadl. Hlavně, že mě to baví.

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Moc pěkný blog. Ráda bych se připojila k pravidelným čtenářům, ale nějak mi tady chybí ta nabídka na odběr novinek... Nicméně zvu srdečně i ke mně na návštěvu (vad-art.blogspot.co.at) a přeji požehnanou neděli! S.

Rady Višňová řekl(a)...

Děkuji za pochvalu i pozvání na návštěvu. Určitě se zajdu podívat. Napravila jsem nedostatky. Teď by tu měla být možnost odebírat novinky. Krásný den.