pátek 2. ledna 2015

Na vlně Jaromíra 99

Ponořila jsem se do Švejdíkovské ponuré nálady a je mi fajn. Začalo to před Vánocemi koncertem Priessnitz v olomouckém Jazz Tibet Clubu. Tuhle jesenickou partičku v poslední době posloucháme často i doma. O svátcích jsme se dívali na Aloise Nebela. Vedli jsme s M. několik rozhovorů na téma Priessnitz, Švejdík, Nebel… Potom jsem začala googlit. Přečetla pár rozhovorů, viděla několik jeho výtvarných počinů, poslechla si Umakart nebo Kafka Band. Mám pocit, že Švejdíkovy projekty ve mně momentálně dosti rezonují. Přinesly mi vnitřní zklidnění i touhu tvořit. Mám chuť učit se německy (díky Kafka Band jsem snad poprvé slyšela němčinu v podobě, která mě zaujala, a já dostala chuť tomuto jazyku porozumět) nebo číst něco složitějšího… třeba toho Kafku. Zítra jedeme na výlet... na sever od ráje...

Jaromír 99: Zámek

Žádné komentáře: