čtvrtek 31. srpna 2017

Balkonová sklizeň

Balkon, respektive rostliny na něm, začínají oplácet moji péči. Muškáty kvetou, bylinky rostou, rajčátka žloutnou, papričky červenají. Ovšem není to taková idylka, jak by se mohlo na první pohled zdát. Musím přiznat, že zahradničení i na tak malém prostoru je někdy boj.

Měsíční jahody chřadly až zchřadly. Měli jsme jen jednu jedinou jahůdku. Balkonové melounky, na které jsem se tolik těšila, protože se jednalo o můj největší pěstitelský experiment, už vykvétaly, když jim najednou zhnědly listy a opadaly. Na listech muškátů se zase pro změnu začaly objevovat dírky. Zjistila jsem, že jsou obsypané housenkami. A to jsem si myslela, že se jedná o kytku, která se škůdcům nezamlouvá. Zahradničení, ať už na zahradě či balkoně, je hold adrenalinová záležitost.




2 komentáře:

Michaela Adamčíková řekl(a)...

I na balkoně se toho dá dost vypěstovat. Já mám sice zahradu, ale rajčata a papriky pěstuji stejně v květináčích. A muškáty, to je prostě klasika. Taky jsem zkoušela všechny možné kytky, až jsem se k nim vrátila. Při troše péče kvetou až do listopadu. Budu ráda, když nakouknete i na mou zahradu.
Zdraví Míša

Rady Višňová řekl(a)...

Máte ji krásnou. Když to všechno kvete, je to nádhera.