úterý 15. srpna 2017

Léto, kde jsi?

Letošní léto je nějaké zvláštní. Něco mi na něm chybí. Ale nevím přesně co. Jako bych si ho nedokázala naplno užít. Utíká to strašně rychle a já nestíhám dělat to, co bych chtěla. Nebo bych to možná stihla, ale nemám na to sílu? Nevím. Mám pocit, že neumím pořádně vypnout a nechat se jen tak unášet, užívat si přítomný okamžik.

Byli jsme na chalupě, koupali se v lomu, vyšli si do lesa, navštívili naše kamarády v jejich starém mlýně, který nedávno koupili, i kraví farmu, kde jsme si hladili malá telátka. Zažili dvě oslavy pod širým nebem. Podnikli jsme výlet vlakem do Břeclavi a odtud pěšky do Lednice. Prošli jsme se z Prostějova na Plumlov. Vytapetovali jsme kousek chodby, pověsili tam nový věšák na bundy a uklidili budoucí dětský pokoj. A přesto přese všechno mám pocit, že je to málo.

Mám pocit, že jsme málo venku, málo se koupeme, málo chodíme do lesa, málo sedáváme na balkoně, málo koukáme na východ nebo západ slunce, jíme málo melounů i zmrzliny...









1 komentář:

Lenka Jeř. řekl(a)...

Áaá, já věděla, že mám mrknout na blog, že tam bude nový příspěvek. Hele, ....zlato, ....já nestihla ani to, co tobě přijde málo, žádný výlet, žádné koupání, žádný meloun a zmrzka jen jednou. V podstatě ti to tvé málo závidím,ale vím, jak to myslíš. Já jsem taky tak unavená,(a to nemám prtě), že mám pocit, že ani žádné léto není, kdyby nebylo toho neustálého randálu od sousedů a z různých akcí v okolí, ani bych si nevšimla.🤔 Vlastně jo, z facebooku..."bo" všichni se tam chlubí svými dovolenými.😂